Elke maand krijgt een van onze medewerkers de felbegeerde Fiyo Award. Gedurende de maand krijgen collega’s de kans om iemand te nomineren voor de award. Wij stellen elke maand de winnaar van deze award aan je voor. Met deze maand de beurt aan Anneke, van onze klantenservice!
Hoi Anneke, gefeliciteerd met de award! Vertel eens iets over jezelf.
“Ik ben Anneke en ik ben 27 jaar. Ik heb 8 jaar in Tenerife gewoond en gewerkt en ben vorig jaar teruggekomen naar Nederland. Ik sport veel en ga graag leuke dingen doen met vrienden in het weekend. Ik hou van reizen, dus als ik ooit de loterij win is dat eerste wat ik ga doen.”
Hoe lang werk je al bij Fiyo en wat doe je precies?
“Sinds januari 2018 werk ik op de customer service bij Fiyo. Ik heb speciaal gezocht naar een vacature waarin ik iets met mijn Spaans kon doen. Ik neem bij Fiyo de telefoon aan voor Nederland, België, Spanje en soms voor Duitsland en Engeland. Daarnaast verwerk ik e-mails en retouraanvragen en help ik onze klanten via de live chat of telefoon.”
Waarom denk je dat je de award hebt gewonnen?
“Ik kan goed overweg met alle collega’s. Ik ben echt een allemansvriend en heb met iedereen een klik. Ik ben serieus als het moet, maar altijd in voor een geintje. Daarom denk ik dat ze op mij gestemd hebben.”
Hoe ervaar je jouw werk bij Fiyo?
“Bij Fiyo zit ik op mijn plek. Ik heb het erg naar mijn zin. Ik vind het leuk om klanten te helpen en een groot voordeel is dat ik mijn Spaans kan blijven oefenen. Daarnaast heb ik leuke collega’s en gaan we vaak borrelen met zijn allen.”
Heb je sinds je bij Fiyo werkt zelf thuis al een keer wat onderdelen vervangen?
“Zelf heb ik nog niks gerepareerd, maar kijk nu wel eens naar typeplaatjes. Als ik niet bij Fiyo zou werken, had ik nooit geweten dat er zoveel losse onderdelen voor apparaten beschikbaar zijn. Ik zeg ook vaak tegen vrienden en familie: ‘Als er iets kapot gaat in de keuken, dan bel mij maar!”
Wat zijn jouw favoriete producten uit onze shop?
“Ik heb zelf niet echt een favoriet product, maar ik merk dat onze Spaanse klanten vooral flessenrekken voor de koelkast bestellen, haha!”
Als je voor een dag directeur was bij Fiyo, wat zou je dan doen?
“Meer vrijdagmiddagborrels!”
Wat is jouw motto?
“'Los lugares adonde fuiste se convierten en parte de ti.’ Dat betekent: de plaatsen waar je geweest bent, maken je tot de persoon die je nu bent. Een uitspraak die precies bij mij past.”
Heb je nog een Fiyo-gerelateerde anekdote?
“Het is niet echt een anekdote, maar het mooiste aan het werk vind ik het helpen van klanten. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik iemand heb geholpen met zijn bestelling en vervolgens liet diegene een mooie review achter op onze Facebookpagina. Dan weet je waar je het voor doet!”