Klantenservice

MEESTGESTELDE VRAGEN

De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. We helpen je hier het modelnummer te vinden.


Heb je het modelnummer gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie koelkast). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste merk. Vul hieronder het modelnummer in. Je weet nu zeker dat je het juiste product voor jouw apparaat bestelt!

Maandag tot en met vrijdag geldt: voor 22:00 besteld is morgen bezorgd. In het weekend verwerken we pakketten tot zondag 17:30u voor levering op maandag. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.


Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.

Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag.

Was je niet thuis op het moment dat DHL voor de deur stond? Dan biedt DHL je pakket aan bij de buren. De bezorger van DHL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd.
Als ook de buren niet opendoen, dan gaat het pakje vaak direct naar een DHL-locatie. Daar kun je het dan zelf ophalen.

Je hebt na ontvangst van je bestelling 30 dagen de tijd om je bestelling retour te melden. Na retourmelding moet je de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Klik hier voor meer informatie over de retourprocedure. Via die pagina kan jij jouw retour direct aanmelden.

Wanneer je een bestelling plaatst met producten die uit voorraad leverbaar zijn, maken wij deze direct klaar voor verzending.

Het is daarom niet mogelijk deze bestelling te annuleren. Je kan de bestelling dan het beste bij aflevering weigeren aan de deur of niet ophalen bij het afhaalpunt. Dan komt het pakket automatisch retour bij ons. Nadat je bestelling retour is gekomen bij ons storten we het bedrag van het product terug op je rekening.

Bestellingen met producten die niet direct uit voorraad leverbaar zijn, kunnen vaak wel worden geannuleerd mits ze niet te ver in het verwerkingsprocces zitten. Neem hiervoor contact op met ons.

Met meer dan 10.000.000 producten in onze webshop, kan er natuurlijk altijd wat mis gaan. Of je nu een defect, onjuist of incompleet product hebt ontvangen, we helpen je naar een oplossing toe. Wanneer een product defect is geleverd, verzoeken wij je ons hierover te contacteren en uiteraard het product in geleverde staat te laten. Neem hiervoor contact op met ons.

Ja. Samen met Klarna bieden wij je aan om de goederen tot 14 dagen na factuurdatum te betalen. Dit is een veilige en makkelijke betaalmethode. Je hoeft enkel je geboortedatum in te voeren. Dit gaat gepaard met de extra kosten van €0,99. Houd er rekening mee dat betaling op rekening niet mogelijk is voor bedrijven en organisaties, maar enkel voor particulieren. Bij betaling op rekening is het ook niet mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

NOG VRAGEN?

Stuur ons een e-mail

Van maandag tot en met vrijdag staat onze klantenservice voor je klaar. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Stuur ons eenvoudig een e-mail via het contactformulier of via info@fiyo.nl.




Brievenpost

Of stuur ons een brief met jouw vraag naar onderstaand adres.

Fiyo NL
Steenovenweg 40
5708 HN Helmond
Nederland

Belangrijk: houd er rekening mee dat dit adres niet overeenkomt met het retouradres. Je kunt hier je retour aanvragen.