Suggesties en klachten

Suggesties

Heb je suggesties hoe wij jou beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail via ons contactformulier (klik hier). Fiyo.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt jouw reactie daarom zeer op prijs.

 

Klachten

Bij Fiyo.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. Je kunt jouw klacht richten aan de afdeling klantenservice. Je krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over jouw klacht.

Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice? Dan kun je jouw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

Fiyo Nederland
Onderdelenwinkel Europa BV
t.a.v. Manager Klantenservice
Ekkersrijt 1010
5692 AB Son
Nederland 

Ook dan krijg je binnen 2 werkdagen uitsluitsel over jouw klacht.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) (ec.europa.eu/ consumers/odr).

Om je beter te kunnen helpen, maken we gebruik van cookies, daarmee meten we het internetgedrag van onze gebruikers. door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer