Retourneren
Retourproces
Hieronder leggen we in 6 stappen het retourproces uit. Je hebt na ontvangst van je bestelling 30 dagen de tijd om je product te retourneren. Na retourmelding moet je de bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Hoe retourneer ik een product?
Je kunt je retour hier aanmelden.
Verpak het artikel in een stevige doos. Zo voorkom je dat de originele verpakking van het product beschadigd raakt. Bij beschadiging is het product helaas niet meer verkoopbaar.
Voeg het retourformulier in de doos.
Bij goedkeuring van je retouraanvraag ontvang je een e-mail met de retourinstructies.
Geef je pakket binnen 14 dagen af bij een postkantoor van PostNL.
Nadat wij de retourzending in ontvangst hebben genomen sturen wij je een e-mail ter bevestiging.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is niet verplicht.
Je moet het product binnen 30 dagen na ontvangst retour melden.
Na retourmelding moet je het product binnen 14 dagen versturen.
Het product moet compleet, in de originele staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd. Let op: gebruik de verpakking van het product niet om een retourlabel op te plakken!
Artikelen die voor persoonlijke verzorging gekocht zijn, waarvan de originele verpakking geopend is, kunnen wij niet retour nemen.
Na ontvangst beoordelen wij de retourzending.
Na een positieve beoordeling storten we binnen 10 werkdagen automatisch het bedrag terug op de rekening waarmee je betaald hebt.
Bevalt het product niet of heb je niet het juiste onderdeel bestelt?
Dan worden de verzendkosten niet altijd teruggestort. De verzendkosten brengen we als retourkosten in minderen op het bedrag dat we terugbetalen. De retourkosten zijn gelijk aan de verzendkosten, namelijk € 6,99.
Stuur je een deel van je bestelling of de gehele bestelling terug, dan betalen wij de verzendkosten niet terug.
Maak je geen gebruik van ons retourlabel, dan betaal je al gauw € 7,65 aan portokosten om je bestelling terug te sturen. Uiteraard rekenen wij dan géén retourkosten, want je hebt zelf voor de retourzending betaald.
Let op!
Dit geldt alleen als de gehele bestelling terug is gestuurd. Stuur je slechts een deel van je bestelling op eigen kosten terug, dan ontvang je de eerder betaalde verzendkosten niet terug. De door jou extra betaalde retourkosten kunnen wij ten alle tijden niet vergoeden.
Hebben wij een foutje gemaakt? Dan lossen wij dit graag voor je op!
Het foutieve onderdeel kun je uiteraard gratis retourneren. Wij zullen ervoor zorgen dat je alsnog het juiste onderdeel ontvangt of het aankoopbedrag teruggestort krijgt.
Voor een vlotte afhandeling meld je de retour via onderstaande button aan.
Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een mail met de retourinstructies.
Artikelen die voor persoonlijke verzorging gekocht zijn, waarvan de originele verpakking geopend is, kunnen wij niet retour nemen.