Contactmogelijkheden

Fiyo contact
  • Per e-mail

    Van maandag tot en met vrijdag staat onze klantenservice voor je klaar. Stuur je vraag via het contactformulier onderaan deze pagina. Je ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

  • Telefonisch

    Op werkdagen van 9.00 tot 15.00 uur is onze klantenservice telefonisch bereikbaar op: 085 047 4055.

  • Via Facebook

    We zijn te bereiken via onze Facebookpagina. Op werkdagen ontvang je binnen enkele uren een reactie op je bericht.

Veelgestelde vragen

Vragen over een product of je bestelling? Dan helpen wij je uiteraard graag. Hieronder vind je een overzicht van de meestgestelde vragen per onderwerp.

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op via de contactopties hierboven. Met Fiyo heb je het!

De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. We helpen je hier het modelnummer te vinden.


Heb je het modelnummer gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie koelkast). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste merk. Vul hieronder het modelnummer in. Je weet nu zeker dat je het juiste product voor jouw apparaat bestelt!

Zondag tot en met vrijdag geldt: voor 23:59 besteld is morgen bezorgd. Dat beloven we. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.


Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers. We nemen daarna direct contact met je op.

Retourneren kan bij ons vrijblijvend binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Klik hier voor meer informatie over de retourprocedure. Via die pagina kan jij jouw retour direct aanmelden.

Wanneer je een bestelling plaatst met producten die uit voorraad leverbaar zijn, maken wij deze direct klaar voor verzending.

Het is voor ons daarom lastig om de bestelling te annuleren. Je kan de bestelling dan het beste bij aflevering weigeren aan de deur. Nadat je bestelling retour is gekomen bij ons storten we het gehele aankoopbedrag terug.

Bestellingen met producten die niet direct uit voorraad leverbaar zijn, kunnen vaak wel worden geannuleerd. Neem hiervoor contact op met ons.

Met meer dan 10.000.000 producten in onze webshop, kan er natuurlijk altijd wat mis gaan. Of je nu een defect, onjuist of incompleet product hebt ontvangen, we helpen je naar een oplossing toe. Neem hiervoor contact op met ons.

Hulp nodig?

Selecteer hieronder een onderwerp waar je een vraag over hebt. Zo kunnen wij je sneller helpen.


contactinformatie

* Vereiste velden

Om je beter te kunnen helpen, maken we gebruik van cookies, daarmee meten we het internetgedrag van onze gebruikers. door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer